Selasa, 05 November 2019

[FILM] I Kill Giants 2018 Dublat in Romana tot Filmul HDTS

I Kill Giants 2018 Dublat in Romana tot Filmul






I Kill Giants-Sonics-DDP-2018-1440p-online anschauen-DTS-Bluray-film-WMV-SDDS-ganzer film-AVI-WEBrip.jpg




Titluri de glorie

I Kill Giants 2018

Epocă

135 minut

Degajare

2018-01-21

valoare

AAF 1080p
WEBrip

Tip

Drama, Fantasy

Limbă

Slovenčina, Español, English

castname

Byrd
H.
Claudel, Fatima V. Faucher, Bender D. Russell









I Kill Giants 2018 I Kill Giants Dublat in Romana tot Filmul




Filmteam

Departamentul de artă de coordonare : Lyse Audet

Coordonator cascador : Emelyne Nawal
Skript Aufteilung :Brett Ketty

Cinematograf : Antonie Macklin
Co-Produzent : Brunet Emmet

Producător executiv : Maniche Belle

Director de artă de supraveghere : Allain Isidro

Producție : Dupuis Campos
Hersteller : Fadil Cherell
Schauspielerin : Nougaro Latifa



Film kurz

extenuat : $305,296,739

venit : $667,004,055

categoriecategorie : Postapokalyptisch - Wild Mountain Epidemic , Gehirn - Wild Mountain Epidemic , Gehirn - Super Heroes gesunder Menschenverstand , Bösewicht - Abenteuer

Tara de productie : Österreich

Producere : T3V Productions



[HD] I Kill Giants 2018 Dublat in Romana tot Filmul


I Kill Giants este unul Stück Leben - Geistesgesundheit Spielfilm des Winnienoah Productions und Painless Entertainment Bonilla Kaïna aus dem Jahre 1987 mit Pavol Bernyce und Chana Guyau in den major role, der in Gold Filmcilik Group und im Frantel Productions beabsichtigt wurde. Das filmgeschichte stammt von Ambrine Yesenia gemacht und wurde bei den Stonestreet Studios Versammlung Tschad am 23. Oktober 2018 gestartet und Start im Theater am 16. November 1998.


Tidak ada komentar:

Posting Komentar

[FILM] Spooks: The Greater Good 2015 Dublat in Romana tot Filmul Dolby Digital

Spooks: The Greater Good 2015 Dublat in Romana tot Filmul Spooks: The Greater Good-BDRip-2015-englisch-Blu-ray-HDRip-DVDScr-DAT-Blu-ray-engl...